יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

בלעדי לאתר:ראיון עם שיר אבנרי

ביקשתי לראיין את המעריצה האדוקה שיר אשר הגיעה הכי קרוב לבריטני שאפשר
שיר עלתה עם בריטני לבמה בהופעה בהונגריה ביחד עם בריטני ואפילו קיבלה חתימה אישית
יותר טוב מזה?לא נראה לי שאפשר אז בואו נשמע (או יותר נכון נקרא)
את החוויה שלה מבריטני:

 היי שיר מה שלומך?
"מעולה מה איתך?"

 אחלה תודה
נתחיל בשאלה הכי בסיסית כמה זמן את מעריצה את בריטני?
  "תמיד אהבתי את בריטני.. גדלתי על השירים שלה
 אבל ממש להעריץ? 5 שנים"

 אוקי ומה השיר המועדף עליך של בריטני שאת לא מפסיקה לשמוע בזמן האחרון?
" I Wanna Go כמובן!!!!"

 בחירה מעולה השיר ללא ספק ממכר!
 היית לפני זה בעוד הופעות של בריטני?

" לא"

באיזה סיבוב הופעות הכי היית רוצה להיות?
" כולם! כל ההופעות שלה מדהימות"

 מאיפה הזמנת כרטיסים להופעה וכמה הם עלו?
" הזמנתי חבילה שכללה את הכרטיסים הטיסות והמלון. 
עלה בסך הכל 5000 שקל וטסתי עם אבא שלי"

שיר מקבלת חתימה אישית בריטני!! 

 איך העלו אותך לבמה ביחד עם בריטני בנאמבר של I WONNA GO?
 "טוב אז, כשהיינו בדרך לשדה תעופה נכנסתי לטוויטר וראיתי שהתקבלה הודעה פרטית מ-Famosdotcom שהם אלו שמעלים את האנשים לבמה. מי ששלח את ההודעה היה ג'ונו והוא ביקש שאני אשלח לו מייל. שלחתי לו מייל והוא החזיר ושאל אם אני רוצה לעלות עם בריטני לבמה ושאם אני אוכל לקבל מיילים כי ג'ייסון צריך לתקשר איתי.
אמרתי שכן ומכאן זה כבר עבר לידיים של ג'ייסון. קבענו מקום להיפגש בתוך האולם כדי שהוא יוכל לזהות אותי ולקרוא לי לעלות לבמה. כשניפגשנו קיבלתי חתימה בריטני. לא נתנו לי לפגוש אותה אבל ג'ייסון הביא לי אותה. דיברתי איתו ועם השומר ראש של בריטני, עידן ימיני, וסיפרתי להם שיש המון ישראלים בקהל  הם התלהבו מאוד ואמרו לי להביא כל ישראלי שאני מוצאת ושיעלו אותו גם לבמה."
 הם התלהבו מאוד ואמרו לי להביא כל ישראלי שאני מוצאת ושיעלו אותו גם לבמה
 בשיר S&M קראו לי להכנס לחלק המגודר שממש מתחת לבמה ושם חיכיתי עד I Wanna Go
 פלישה הייתה שם ודיברנו סיפרתי לה שטסתי מישראל במיוחד בשביל ההופעה והיא  מאוד התלהבה והייתה בשוק מכמות הישראלים בקהל ממש לידי היו לין ג'יימי שון וג'יידן"

 וואו נשמע ממש חלום!כנראה שממש אוהבים את ישראל שמה!
 לפי הזווית הראייה שלך איך בריטני הייתה בשלב הריקודים בהופעה?

 "לדעתי היא הייתה מדהימה! "

 והאם לדעתך בריטני שרה בפלייבק כל ההופעה?
 "ממש לא.. שמעו שזה ממש לייב.. לא בכל השיר אבל בחלק מהם"

 מה לדעתך הסיכויים של בריטני להגיע לארץ עם הטור החדש?
 "את האמת ששלחתי לג'ייסון את הסרטון מעריצים שלנו ושאלתי אם הם מתכוונים להביא את הטור לארץ והוא אמר שהוא מצטער אבל לא..ובנוסף שלחתי עוד מייל לג'ייסון וביקשתי ששיקול שוב לבוא לישראל כי הוא אמר שלא"

שיר ביחד עם ג'ייסון(החבר של בריטני ב3 שנים האחרונות)
 מה דיברת עם פלישה(העוזרת האישית של בריטני)?
" על הג'קט שלה הייתה תמונה של בריטני ואמרתי לה שהג'קט שלה מדהים.. היא סיפרה שהילדים של בריטני לא מבינים שבריטני ספירס האמא היא בריטני ספירס הכוכבת.. ושהם אפילו שאלו אותה למה יש להם תמונה של אמא שלהם על הג'קט שלה.. היא אמרה שגם כשהם יושבים בהופעה עצמה הם לא מבינים את זה."
פגשת עוד אנשים קרובים אישית לבריטני?
"כן פגשת את ג'יימי ולין(ההורים של בריטני)ואת הילדים של בריטני שון וג'יידן
אבל לא נתנו לי להצטלם איתם"
יש לך עוד משהו להוסיף בחוייה שלך עם בריטני?
"כשעליתי לנאמבר של ההופעה i wonna go אז הייתי ממש קרובה לבריטני 
והרקדן שלה כל הזמן ניסה להעיף אותי אבל כנראה שג'ייסון סימן לו לעזוב אותי 
ואז הוא עזב והמשכתי לרקוד ליד בריטני"
 שיר ממש ממש תודה על השיתוף בחוייה הענקית הזאת!
 בכיף (:

שיר עולה לבמה עם בריטני (0:50)

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני לא מכירה את בריטני אך לדעתי שיר מאוד נהנתה

הוסף רשומת תגובה