יום שישי, 2 בדצמבר 2011

יום הולדת 30 לבריטני!*מתעדכן*

היום 12.2 בריטני שלנו חוגגת 30 שנה!!!
אז מה אפשר לאחל לבנאדם כל כך מדהים??
שהיא תמיד תמשיך לעשות לנו מוזיקה שאנחנו אוהבים.
שתהיה מאושרת תמיד עם ילדים שלה
שתשמשיך למכור דיסקים שתמשיך לשבור שיאים שתוציא את הוידאו קליפים 
הכי מושקעים שיש היום ושתמיד תחייכי.

הסלבס מברכים את בריטני:
ניקי מינאג':


ובריטני עונה:
הסוף של הברכה הייתה כל כך מצחיקה.אוהבת אותך ומתגעגעת אליך נשיקות.

ריאהנה:
יום הולדת שמח בריטני ספירס אוהבת אותך
ובריטני עונה:
ריאהנה תודה רבה אוהבת את האלבום החדש נשיקות.

פריס הילטון

ג'סטין ביבר:
"יום הולדת שמח לחברתי בריטני ספירס" 
ובריטני עונה: "אוו ג'סטין זה כל כך חמוד שחשבת עליי אוהבת אותך נשיקות 

וויל איי אם:
"יום הולדת שמח בריטני ספירס את הטובה מכולם אני גאה באהבה והמסירות שלך למוסיקה
יום הולדת שמח."
ובריטני עונה:
"ואני גאה בך גם.זה נחמד לראות את הפרצוץ שלך כל יום במסכים".

קאשה:


ובריטני עונה:
"תודה מיס קאשה אני עכשיו צפיתי בזה במיטה שלי ביחד עם הבנים שלי
ועכשיו אני צריכה להסביר לכם מה זאת המילה פאקינג:"

קים קרדשיאן:
יום הולדת שמח לגברת היפה בריטני ספירס ברוך הבא למועדון ה30, אני מאחלת לך את כל הטוב
לשנה הזו וגם לשנים הבאות. את הולכת לאהוב את גיל ה30! אני אוהבת אותך ומקווה שיהיה לך יום קסום
ובריטני עונה:
"תודה רבה על המילים הנחמדות שלך קים אוהבת"

כריסטינה אגילרה:
"יום הולדת שמח בריטני"
ובריטני עונה:
"תודה לך ילדה מקס כל כך חמוד.מתגעגעת אליך נשיקות"

סאבי

ובריטני עונה:
"תודה לך סאבי על הוידאו"

DJ פולי:
"יום הולדת שמח לילדה שלי בריטני ספירס"
ובריטני עונה:
"תודה לך פולי נתראה בקרוב"

היידי קלום:
"יום הולדת שמח בריטני נשיקות וחיבוקים"

ובריטני עונה:
"זאת הפתעה נחמדה תודה לך נשיקות"

הנה כמה תמונות שהעלנו לעמוד שלנו בפייסבוק של בריטני מתחילת הקריירה ועד עכשיו
 
 
 
 את כל התמונות אפשר לראות  פה
סירטון המעריצים הישראלי הרישמי של הגולשים שלנו:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה