יום שבת, 27 באוגוסט 2011

ראיון חדש של בריטני ל PopJustice.com

 
יום שני, 8 אוגוסט, 2011. יש מהומות ברחבי לונדון אך הם קצת נרגעו, בשעה 22:30, 
 Popjustice בטלפון עם בריטני ספירס. היא מתכוננת להופעה והיא הסכימה לדבר איתנו במשך כמה דקות.

בריטני, אתה שם?"אני כאן!"
גדול. מה לרוב מה מניע אותך להיות מבריקה -
הפחד מכישלון או שאת צמאה להצלחה?

 אני תמיד צמאה להצלחה. אני כל הזמן רוצה לעלות על הדבר האחרון שעשיתי.
למדת את זה במשך השנים או שזה היה שם תמיד?

 במשך השנים. תמיד עבדתי קשה בשביל מה יש לי, אבל ככל שהזמן עובר אני רוצה
לעלות על עצמי ואני מניחה שזה דבר טוב.
איך את מגדירה את הצלחה עכשיו? 
 האם זה מכירות האלבום או מכירת כרטיסים, או שאת נהנת משהו אישי?
 רק על ידי הרגשה להשיג את מה שעשיתי, אתם יודעים? באמנות שעשינו.
בשלב זה בקריירה שלי אני עושה את המוסיקה שאני אוהבת
ואת המוזיקה אני יודעת המעריצים שלי יאהבו.
גם אם את אומרת "אני כנה לגמרי איתך" את עדיין חושבת 
שזה חשוב עבור popstars לשמור משהו מהמעריצים שלהם?
 אני חושבת שהחיים האישיים שלך הם החיים האישיים שלך, וזה צריך להישאר פרטיים, .
וכמה של אמת את חושבת שאנחנו יודעים? אף אחד, כל דבר, חצי? 45%? 

הייתי אומרת וחצי. אני יכולה להיות זהירה מאוד עם החיים האישיים שלי, למדתי שזה בסדר.
זה די הרבה כדי לדעת. 

אהה.
והתפקיד שלך זה לגרום לנו לא לגלות את הסודות שלך
בידיוק
יש לי שאלה שכתבתי כאן עם את נעולה בחדר עם מחבת מה את עושה?
הייתי דופקת על הדלת על זה.
העניין הוא, אני זוכר שקראתי משהו על איזה מחקר התנהגותיות במהלך המחקר הם עשו 
מבחן שבו אנשים היו נעולים, בכוחות עצמם, בחדר עם מחבת בלבד.
וכנראה תוך חמש דקות של להיות בחדר, יותר ממחצית הגברים לשים את הסיר על הראש שלהם.(צוחקת)
מה לדעתך זה אומר על ההבדל בין גברים ונשים?
שאנחנו כל כך שונים

עם מעולם לא היית משחחרת את הסינגל המצליח Baby One More Time 
מה היית עושה עכשיו?
הייתי מגדלת את המשפחה שלי ולהיות אמא.
את בכל מקרה עושה את זה עכשיו ועם בנסיבות שונות לגמרי מה היה שונה בחיים שלך? 
אני מאוד מאמינה בדרך של גידול ילדים  זה כנראה יהיה די דומה אבל מבחינת הקריירה הייתי כנראה רוצה להיות מורה. אני אוהבת את הילדים ואף את מה שאני עושה עכשיו אחד החלקים האהובים עליי היום שלי מתחיל לעמוד המעריצים שלי לפני ההופעה. במיוחד את הקטנים. הם תמיד כל כך חמודים.
האם זה משהו שחשבת עליו שהיית צעירה?
כן אמא שלי מורה 
האם את חושבת שהקלטת אי פעם שיר מושלם?
 האם אני חושבת שיש דבר כזה שיר מושלם?
 ובכן גם אני מניח, אבל אני תוהה אם את חושבת שהקלטת אחד
...אממ ... אני לא יודעת אם יש דבר כזה שיר מושלם.
יש שירים שאני מאוהבת לגמרי, אבל יש גם שירים שהם יצירתיים,
הם יכולים להיות כל דבר אז אני לא חושבת שיש דבר כזה שיר מושלם. 
את מבינה, אם מישהו היה שואל אותי מה הוא השיר המושלם לדעתך 
אני אגיד מספר שירים ואחד מהם הוא ...Baby One More Time.תודה לך! 
את מובילה או מובלת?אני בהחלט מובילה. 
באיזה שעה את הולכת לישון? 
10 וחצי. 
את את אוהבת שהיום שלך מתנהל?בסיבוב הופעות, אני בדרך כלל קמה בבוקר ומתעמלת,
מבלה עם ילדיי ואז הולכת לאולם שבוא מתקיימת ההופעה, אוכלת ומתכוננת למופע. 
את אוהבת שגרה בחייך?מאוד, אני אוהבת שגרה.
מה הטעות הכי גדולה שעשית אי פעם?
הטעות הכי גדולה? (חושבת) לא לסמוך על חושיי.
אז עכשיו זה האינסטיקט הראשוני שלך לסמוך על חושייך?
כן, בהחלט.

את אוהבת שמסתכלים עלייך?
אני לא אוהבת ששופטים אותי, אבל אתה יודע, אני חושבת שזה מחמיא שאנשים אומרים דברים נחמדים, 

במיוחד אם זה גורם לי לעשות דברים יותר טוב.
אלו דברים דורשים מאומנים עכשיו שלא היו בשנות ה90'? מה השתנה?אין הרבה דרישות ממני.
אני באמת עושה מה שאני אוהבת, אבל אני חושבת שאלבומים שנמדדים לפי מכירות וזה רע.
 
מתי את חשובת שהעולם יגמר? ואיך זה ישמע?(צוחקת) זאת אחת השאלות הכי מוזרות ששאלו אותי, בנוסף לשאלה עם הסיר!
אני אדם חיובי אז אני אענה שלעולם לא!
 

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה