יום רביעי, 11 בינואר 2012

בריטני בראיון למגזין V

שם: בריטני ספירס
שם של הסיבוב הופעות:פאם פאטאל טור
תתארי לי את הצוות שלך ב3 מילים:
המשפחה השניה שלי
מה הזיכרון האהוב עליך מהעבודה עם צוות של האנשים כאלו?
 עבדתי במשך שנים עם האנשים האלו והיה לי כיף
לראות את כולם ביחד ביום הראשון של הטור.התעדכנו בסיפורים של כל אחד מהעבר
היינו כל כך שמחים לראות את כולם שוב.זה באמת גרם לי לחיוך.
איפה המקום המוזר ביותר שהופעת?
זה היה במסעדה לפני הרבה שנים.זה עוד היה בהתחלה פשוט קמתי ושרתי
מול מלא אנשים זרים.
מה היה החלק הכי מהנה שהיה לך בטור?
מפגש עם מעריצים בכל רחבי העולם.כל מעריצים בכל מדינה כל כך שונים 
לפני כמה זמן הופעתי ברוסיה וכל המעריצים הרוסים שרו לי בהופעה היה להם שלטים על לב גדול זה היה ממש מגניב.
מהו החלק הכי קשה בסיבוב הופעות?
הנסיעה.מטוסים ,רכבות,מכוניות.
האם יש משהו שלא דימינת שהוא חלק בלתי נפרד מהסיבוב הופעות?
כן כל הצוות שלי שבונה את הבמה בכל פעם מחדש הם עובדים כל כך קשה ואני אסירת תודה על זה.גם הלהקה שלי והמנהלים המוזיקלים שלי המלבישות שלי
לאבא שלי שעוזר לי החבר שלי ג'ייסון והבנים שלי שגורמים לי לחייך כל יום.
בריטני האם יש לך קמיעות מזל?
לא אני חושבת שאני קובעת את המזל שלי.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה