יום חמישי, 30 באוגוסט 2012

X פקטור העונה החדשה!

xfactor
החל מה-14.9 - עונה שנייה של X פקטור ב-HOT3
ב-HOT VOD בכל זמן שתרצה

הפורמט הבידורי של סיימון קאוול, אשר כבש את העולם בסערה, חוזר עם תוכנית הכשרונות שלו לעונה שנייה. גם הפעם מצפים לנו נאמברים יוצאים מן הכלל, הפקה גרנדיוזית, קרבות בין השופטים, הופעות אורח של הכוכבים הכי גדולים - ומיליוני מעריצים מסביב לעולם.
בעונה השנייה יתשייבו על כס השופטות הכוכבות הענקיות בריטני ספירס ודמי לובאטו. ספירס ולובאטו ישפטו לצידם של קאוול ואל איי ריד (מהעונה הקודמת), ויחליפו את פאולה עבדול וניקול שרזינגר, ששפטו בעונה הקודמת. זוכת העונה הראשונה הייתה מלאני אמרו. 
מספר אלמנטים מבדילים בין X פקטור ובין תוכניות מסוגה - כאשר כבר בשלב האודישנים הנבחנים מופיעים מול קהל של אלפים. ל-X פקטור אין מגבלות, והיא פתוחה לכל הגילאים, הסגנונות, זמרי סולו ולהקות כאחד. בשורת הופעות מושקעות מתמיד, ייתחרו המשתתפים במבחן האולטימטיבי של יכולות ווקאליות, כריזמה והופעה, בכדי לזכות בחוזה הקלטות ב-SONY וחברת התקליטים של קאוול, בשווי 5 מיליון דולר - הפרס הגדול ביותר בתולדות הטלוויזיה.
המבצעים הם לא היחידים שמתחרים ב-X פקטור. מדובר בתחרות בין השופטים. פאנל שופטי התוכנית, המורכב ממומחים מתעשיית המוזיקה, מנצח על המתחרים, שמחולקים לארבע קטגוריות שונות (בני 14-24, בנות 14-24, מתמודדים מעל גיל 25 ולהקות), כשעל כל קטגוריה יהיה אחד מארבעת השופטים מנטור. הם יהיו אחראים - מבחירת השירים, דרך הסטיילינג ועד ההעמדה, לצד שיפוט המשתתפים של השופטים האחרים, מה שמצמיח ויכוחים ענקיים בדרך להפוך לשופט המנצח.
מיתוך האתר הרשמי של HOT
אל דאגה לקוחות יס אני יפרסם לכם את הקישורים לצפיה של העונה החדשה

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אוף איזה באסה שאין ליס...

britneyisrael אמר/ה...

אל דאגה אני יפרסם את הקישורים לצפיה של העונה החדשה

הוסף רשומת תגובה