יום ראשון, 4 בספטמבר 2011

ראיון חדש לקראת הבושם החדש

 
במהלך פאם פאטאל טור, בריט התראינה לקראת צאת הבושם בשם "COSMIC Radiance" היא התראינה לאתר
Fashiontribes.com

איך את מכינה את עצמך לטור? 
אני צריכה לעשות הרבה חזרות! אני רוקדת 6 שעות ביום ואני מתאמנת ממש קשה לטור כדי להכין את הגוף שלי. אני אוכלת בריא . הדיאטה זה בהחלט החלק הקשה ביותר! אני עובדת עם מאמן שישה ימים בשבוע, לפעמים אני עושה אימון לאחר שהופעתי כי יש לי כל כך הרבה אדרנלין בגוף שלי. 
מה את הכי נהנית כשאת בטור?
 אני אוהבת את האנרגיה וההתרגשות של כל המעריצים שלי ואני אוהבת להופיעה. הרקדנים שלי ואני מתפללים כל לילה לפני שאנחנו עולים לבמה. אני מנשקת את הבנים שלי,ואת ג'ייסון ואחר כך אני הולכת לבמה. זה עושה אותי מאושרת כל כך להתחבר עם המעריצים שלי כל לילה . 
האם את מצפה לחלק האירופית?
 ועוד איך! אני אוהבת את אירופה. אני גם מאוד מתרגשת להופיעה בדרום אמריקה. הייתי שם לפני כמה שנים אני כבר לא יכולה לחכות לראות את כל המעריצי דרום אמריקה שלי ! 
מה ההשראה שלך מאחורי COSMIC Radiance
Radiance הקוסמית היא נשית מאוד נשית. זה לימון מתוק ועשיר עם הפרח האהוב עלי, יסמין. זוהי מחווה חזקה, נשים בטוחה כיף פלרטטנית. ההשראה שלי רק מנשים חזקות מאוד. 
מה מייחד אותו Radiance Radiance קוסמית?
 שניהם דומים מאוד כי הן ניחוחות פירותיים. Radiance יש יותר ריח פירות יער Radiance הקוסמית יש לו ריח המכיל לימון. 6 חודשים עבדתי עם אליזבת ארדן ל Radiance הקוסמית. אני סקרנית לדעת מה המעריצים שלי יגידו על זה! 
מהו החלק הטוב ביותר של יצירת בושם משלך?
 ליצור ריחות וזאת גם דרך אחרת להביע את עצמי. למדתי הרבה על ריחות שונים. איך לערבב, להתאים ולשלב אותם כדי ליצור משהו ייחודי. זה ממש כיף! 
מי היא סמל היופי שלך?
 אודרי הפבורן. היא מגדירה מהו יופי אמיתי של אישה קלאסית. 
מהו הטיפ יופי בראש שלך?
 יופי, אם יש לך את הכוח ואת בטוחה עם עצמה מתמודדת. יופי בא מבפנים.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה