יום שלישי, 6 בספטמבר 2011

ראיון למגזין גלאמור

היא אחת מסמלי הפופ המתמשכות ביותר של הדור שלה בשנים האחרונות,לציון שנים 10 של שער הגלמור הראשון אי פעם שלה, בריטני ספירס מעניקה לסילביה פטרסון עצות בנוגע אמהות, הטעויות שלה, לחיות את הרגע.עשר שנים רגשיות עברו, ללא ספק, בריטני הובילה עשור של עליות ומורדות . עכשיו, עם יום ההולדת ה -30 שלה, בעיני, היא לא רק סמל תרבותי ייחודי, היא גם אמא לשני הבנים שלה, שון פרסטון,בן 6, וג'יידן, בן 5. בשנת 2001 היא מכרה 37,000,000 אלבומים, היום היא מכרה למעלה מ100 מיליון אלבומים, -כרגע בעיצומו של ניצחון דיברנו איתה במהלך הפאם פאטאל טור היא נשמעת מקורקעת, קלה ונינוחה. "הכל היה נהדר עד כה", היא מתלהבת, בטלפון מבוסטון. "הקהל היה לא מעולם הזה וזה היה כיף גדול בשבילי כל לילה להופיעה מולם. אני ברצינות חושבת שזה הטור הטוב ביותר שעשיתי עד כה.

את מביאה את פאם פאטאל טור שלך לבריטניה באוקטובר.  
 איך הקהל שלנו שונים מאלה בארצות הברית? 
"אני חושבת שהקהל בחו"ל הם יותר נרגשים ומרוצים יותר שאתה שם. 
 זה ממש ממש מדהים, זה הרבה יותר מרגש. אני לא בטוח למה, הם פשוט צריכים יותר אנרגיה".

 מה הם הזיכרונות האהובים עליך מתוך פעמים שביקרת בבריטניה? 
"הזיכרונות הטובים ביותר שלי הם כנראה מההתחלה עם העוזרת שלי פליסיה, כשהתחלנו ללונדון. זו היתה הפעם הראשונה שלי לראות את הביג בן, והכל היה כל כך חדש ורענן. הלכנו את כל החנויות וזה היה מדהים פשוט היה כל כך כיף עם כולם - כולנו היינו נפגשים וזה היה פשוט מדהים. הפעם, נצטרך לבדוק את חנויות ללכת לארוחות ופשוט כיף. "

 את מקווה לראות הנסיך ויליאם ואת הדוכסית מקיימברידג' 
באחת ההופעות שלך? 
"זה יהיה מדהים! זה יהיה מטורף ממש מגניב.  
אני חושבת שהם זוג יפה ואני לגמרי מכבדת ומעריכה אותם. הם עשו כל כך טוב עד כה.
למרבה הצער, אני לא יכולתי לראות את החתונה אבל שמעתי שזה היה יפה. "
  
האם זה מרגיש מוזר לחשוב הנסיך ויליאם היה תולה פוסטרים שלך
על הקיר בחדר השינה שלו כשהוא היה בגיל ההתבגרות?
 "זה כל כך מצחיק. לא היה לי מושג שהוא עשה את זה! זה מצחיק. "

את הופעת בתוכנית בריטית X פקטור. האם את מתרגשת שזה סוף סוף מגיע לארצות הברית החודש?
"אני בהחלט מצפה לזה ואני חושבת שזה יעבוד. ישנן תוכניות רבות כל כך כמו זה, אבל זה אחד הטובים. "

 האם את מעריצה של סיימון קאוול? 
"אני מכבדת את היושר של סיימון קאוול. אני חושבת שהוא מרענן, אבל אני לא חושבת שאני אהיה מסוגלת להיות כנה! הייתי מודאגת שאני יהרוס חלומות של מישהו. "

את כבר בעסק במשך זמן רב, עכשיו מה המפתח כדי לשרוד בתעשיית כה קשה?
 "ברצינות, אני חושבת שזה בגלל שאני אוהבת את מה שאני עושה ואני לא לוקחת את עצמי ברצינות. אני בטור זה היו לי כל כך כיף עד עכשיו, ואני באמת לא מקשיבה להמבקרים או לשונאים או משהו כזה. אני פשוט במקום ממש טוב עכשיו ממש נרגשת להיות במקום שבו אני נמצאת ". 

מאיפה את חושבת שהעוצמה נובעת כדי להמשיך בדרך שלך?
"אני חושבת שין הרבה מה לעשות זה פשוט תלוי איך מחנכים אותך אני עובדת קשה ואני אסירת תודה על כך

את עוברת לגיל 30 בדצמבר הקרוב איך את מרגישה לגבי ציון דרך זאת?
"אני חושבת ככל שאתה מתבגר אתה ניהיה יותר חכם.אני לא יכולה לחכות 
אני ממש מתרגשת ואני בהחלט הולכת לחגוג
ולעשות משו מהנה למדי אולי אני יעשה קרנבל של בריטני?
אני לא חושבת שהייתי עושה את זה אולי אני יעשה משהו יותר צנוע"

האם את מוצאת דרך להתמודד עם תהליך ההתבגרות שלך?
"זה חלק מהחיים זה החלק היפה של החיים וככה אני מקבלת את זה"

יש לך ידע כל כך רחב.האם יש עדיין משהו שלא השגת לפני שתגיעי לגיל 30?
"אני רוצה לעשות סרטים זה משהו שאני עדיין מקווה לעשות"

היו לך כל כך הרבה תלבושות שהם היו אייקון במהלך השנים אלו תלבושות את שמרת?
"חלקם עדיין יש לי התלבושת שאני הכי אוהבת זה כמובן התלבושת של בית הספר.
בגלל שזה היה הקליפ הראשון הצילמתי וזה היה הניסיון הראשון שלי

מלבד ריקודים, מה עוד את עושה כדי לשמור על כושר? 
"אני עובדת כל יום כמעט, ולפעמים כל יום. 
 אני רצה הרבה (על הליכון) במלונות כשאני בטורואני עושה משקולות וקצת אירובי ".

 האם את מוצאת את התרגיל שעוזר לך שיהיה שקט נפשי? 
"אני עושה. זה דבר רוחני, זה עוזר לגוף ולנפש שלך זה קשור בכלל.
אז, כן. אני חושבת שזה מאוד חשוב לטפל בעצמך בדרך זו. "

  אם אה נתקלת ביום שבו את מרגישה חסר ביטחון, והאם יש לך טריקים מיידים שגרום לך להרגיש נפלא יותר?"כרגיל. איפור. שוקולד. קניות. זוג טוב של ג'ינס ונעליים, אני אוהבת את נעלי סטיב מאדן. וגם פראדה! ואני אוהבת שמלה ממש חמודה בחנות הבוטיק הזה שנקרא קראש כאן בבוסטון. לא יקר בכלל
 
לפני עשר שנים אמרת לי את זה: "אני חושבת שלאלוקים יש תוכנית עבור כולם, ואני חושבת שזו התוכנית שלו בשבילי. ואת לוקחת לקחים לחיים עם כל תוכנית."האם את עדיין עומדת מאחורי המילים האלה?"אני חושבת שזה נכון. אני עדיין עומדת על זה ואני עדיין מאמינה בזה. "


אבל הדברים לא תמיד היו קלים בשבילך
"כן. אתה יודע, עברתי דברים, אבל זה עשה אותי לאדם חזק יותר, בהחלט. אני לוקחת יום אחד בעיתו, 

ולאמץ אותה במלואה ולחיות את הרגע. 

"מה הלקח החשוב ביותר שלמדת על גברים בעשר השנים האחרונות?
 "אתה לא יכול לשנות אותם". [צוחקת]עוד משהו?
 "זה פחות או יותר זה". [צוחקת בקולי קולות]

האם יש  לך עצה אחת שאם היית חוזרת לגיל 16 לתקופה של , בייבי,עוד פעם אחת?"להנות. היה לי כיף אבל אז הייתי אומרת לעצמי להישאר נאמן כי, את מבינה? אני עדיין פחות או יותר אותו אדם שהייתי כשהתחלתי את זה, אבל בהתחלה אני חושבת שאני פחדתי. אז הייתי אומרת, רק לנסות לאמץ רגעים יותר. כדי לבלות עם החיים, לא לקחת את זה כל כך ברצינות. וכרגע אני ממש מתרגשת על המופע

  
לילה שקט עם בריטני 
מי איתך עכשיו?
 "החבר שלי ג'ייסון"
מה את רואה בטלויזיה?
"סקס והעיר הגדולה"
מה הפסקול שלך להערב?
"מוסיקה רומנטית".

מה את מבשלת?"טורקיה המבורגרים וירקות." 

יציאה גדולה בלילה 
מה את לובשת?
 "שמלה חמודה"
 כמה זמן לוקח לך להתכונן?
 "ארבעים וחמש דקות." 
מה יש לך בתיק צד?
 "ליפסטיק"
איזה שיר גורם לך לקום ולרקוד?

 "Anything  על ידי ג'נט ג'קסון".

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה