יום חמישי, 17 בינואר 2013

מתכוננים לאלבום חדש שיצא בשנה הקרובה

 
"כרגע בריטני מתמקדת באלבום השמיני שלה שישתחרר השנה בסתיו" אמר המפיק ג'ף דאנדואנד (המכונה "ג'יי ג'יי סטאר") בראיון לתחנת רדיו אמריקאית. "בריטני עוברת כרגע תהליך לאלבום חדש ונכון לעכשיו היא עדיין בשלבים הראשונים. כבר יצא לי לראות מפיקים שמנסים לייצר עבורה משהו חדש והיא פשוט הופכת את זה לזהב".
ג'יי ג'יי סטאר כבר עבד בעבר עם בריטני על השיר שמעולם לא שוחרר במלואו "Rebellion" שהיה אמור להכלל באלבומה "בלאקאאוט".
"בריטני תמיד חושבת בראש ובראשונה על המעריצים שלה וחשוב לה מאוד לשמוע את דעתם כדי שיהיו מרוצים מהמוזיקה בדיוק כמוה" אמר ג'יי ג'יי סטאר "אני יכול לספר לכם על המוזיקה של בריטני שהרבה ספקולציות שנאמרו ע"י אנשים לגבי השירים שלא שוחררו לא רחוקות מהאמת. קראתי לאחרונה כמה שורות שלדעתי היו פשוט גאוניות. בריטני עובדת כבר כמה שבועות שקדמו להקלטה המשותפת שלנו על שירים אישיים. יש לי כמה דמואים בארכיון שלי אבל עד שבריטני לא תתן את ההערות שלה וגם בגלל הנאמנות שלי אליה - אני לא אדליף את זה החוצה. אלא אם כן בריטני תסכים כמובן"

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה