יום ראשון, 13 בינואר 2013

מגזין "People" מעדכן את סיבת הפרידה של בריטני וג'ייסון

 
"לא היה מעורב בפרידה הזו איזשהו גורם שלישי" אומר מקורב לזוג "פשוט הדברים לא היו אידיאליים במערכת היחסים שלהם במשך זמן מה. היתה להם הרבה עבודה על הזוגיות שלהם לפני שיכלו להתקדם לחתונה האמיתית". המקורב מספר שג'ייסון רצה לשמור על חיים משלו מחוץ למערכת היחסים שלו עם בריטני, הוא רצה שיתייחסו אליו כמו אל ג'ייסון טרוויק ולא כבן זוגה של בריטני. "לבריטני היתה בעיה עם זה שג'ייסון מתעסק בעניינים שלו ונפגש עם חברים שלו" אומר מקור אחר "בעולם המושלם של בריטני ג'ייסון היה אמור להיות צמוד אליה 24 שעות ביממה למשך כל השבוע.."

למרות שבריטני רכשה לאחרונה אחוזה בעלות של 8.5 מיליון דולר בשכונה יוקרתית בלוס אנג'לס כדי לגור בה עם ג'ייסון והילדים שלה, התמונה לא היתה כל כך מושלמת כמו שרצתה "הם היו מבלים הרבה זמן בנפרד בחודשים האחרונים" אמר המקור.

לאחר שמערכת היחסים של בריטני וג'ייסון הפכה לממש מתסכלת עבורם הם החליטו ביחד להפריד כוחות תוך כדי הצהרה שישארו תמיד חברים טובים.

"אין מה לדאוג, שניהם נראים מאוד מאושרים ובמיוחד בריטני. אני יכול לומר שהיא מרגישה מצויין והיא מרגישה שהיא עשתה את הדבר הנכון. היא מחייכת הרבה, הם עדיין מסתובבים יחד עם שון פרסטון וג'יידן ג'יימס ולשניהם עדיין נוח להיות ביחד עם הבנים.."
קרדיט 
קרדיט לעמוד של בריטני ספירס לישראל

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה